TURIZAM I HOTELIJERSTVO

VIRGA Kadrovi & Plaće

Specijalizirani HR softver za turizam i hotelijerstvo

Enterprise HR softver za učinkovito upravljanje evidencijom rada, podacima djelatnika i obračunom plaća u hotelskom sektoru.

Pogledaj video

VIRGA Cloud rješenja za ključne operacije u hotelima

VIRGA softver za kadrove i plaće pouzdana je podrška Vašim najvažnijim operacijama u odjelu ljudskih resursa i računovodstvu.

Nudimo cjelovito rješenje koje odgovara specifičnim potrebama hotelskih poduzeća za upravljanje radnim vremenom i obračunom plaća stalnih i sezonskih zaposlenika.

VIRGA Kadrovi i plaće programski sustav osmišljen je za neograničeni broj poduzeća, organizacija i istovremenih operatera. Nudi visoku razinu zaštite podataka i dostupnost sa bilo koje lokacije.

Isprobajte mogućnost kombiniranja modula prema potrebama Vašeg poduzeća te automatizirajte cjelokupni poslovni proces, što će rezultirati uštedom vremena i pouzdanim obračunom.

Zašto odabrati VIRGA Kadrovi i plaće

Glavne prednosti

  • Specijalizirani HR softver za hotele, kampove i turistička naselja
  • U koraku sa zahtjevnim zakonskim promjenama
  • Iskusni konzultantski tim za upravljanje kadrovima, evidencijom rada i obračunom plaća
  • Self-service – odvojene uloge za zaposlenike, voditelje HR odjela, računovodstvo i menadžment
  • Paketi dostupni za različite veličine tvrtki i potrebe HR odjela i računovodstva
  • API integracija evidencije rada s kontrolom ulaza i obračuna plaća s ERP sustavima
VIRGA Kadrovi i plaće za hotelski sektor

All-In-One HR softver koji podržava Vaše zahtjeve.

  • Detaljni matični podatci zaposlenika i suradnika
  • Različite osnove i uvjeti obračuna plaća po kadrovima
  • Obrade prekovremenih sati i preraspodjele
  • Online popunjavanje evidencije rada djelatnika ili tima
  • Skupna obrada i kontrola evidencije rada za više organizacija
  • Stalni i sezonski zaposlenici
  • Dnevno planiranje i evidencija radnog vremena
  • Jednostavan i točan obračun plaća i drugih dohodaka za veliki broj zaposlenika
  • Napredno upravljanje bolovanjima, godišnjim odmorima
  • Kontroling i napredno izvješćivanje

VIRGA Kadrovi & Plaće

Paketi

Standard paket VIRGA Kadrovi & Plaće

 

  • Matična knjiga djelatnika
  • Jednostavna evidencija rada
  • Obračun plaća – jednostavni
  • Obračun plaće po evidenciji
  • Obračun drugog dohotka
  • Ugovori o djelu
  • JOPPD obrazac
  • E-mail slanje platnih lista
  • Automatska izrada virmana
  • Prihvati za knjiženje u ERP VIRGA Finance
  • Izvještaji i analitika

Premium paket VIRGA Kadrovi & Plaće

 

  • sve funkcionalnosti iz paketa “Standard”
  • DPS – Detaljno dnevno planiranje radnog vremena
  • DES – Detaljna dnevna evidencija radnog vremena (fiksno radno vrijeme i smjenski rad)
  • Portal za djelatnike: Preuzimanje platne liste
  • Izaslani radnici
  • Upravljanje posudbom kadrova

Dodatni moduli VIRGA Kadrovi & Plaće

Ugovaraju se kao dodatak paketima “Standard” ili “Premium”

  • API integracija za automatsko popunjavanje evidencije rada iz sustava kontrole ulaza
  • API integracija s ERP sustavom za obradu virmana i knjiženja plaća u glavnu knjigu i saldakonte
  • Upravljanje bolovanjem
  • Upravljanje godišnjim odmorima
  • BI analitika: VIRGA Analytics, Microsoft Power BI, Oracle BI
  • E-mail notifikacije: istek ugovora o radu, sanitarne dozvole, liječnički pregled

VIRGA Kadrovska evidencija

Omogućuje jednostavan unos, ažuriranje i pregled podataka o djelatniku, što menadžmentu i voditeljima odjela olakšava organizaciju timova, upravljanje i nagrađivanje zaposlenika.

VIRGA Kadrovska evidencija

Istaknute funkcionalnosti

  • Osobni podaci djelatnika
  • Kriteriji za obračun plaća na razini djelatnika ili klase kadrova
  • Unos kriterija za brzu dodjelu dodatnih dana godišnjeg odmora i nagrada zaposlenicima
  • Dodatni podaci djelatnika: članovi obitelji, radni staž, liječnički pregledi, dodatne kvalifikacije, obrazovanje
  • Izrada ugovora o radu
  • Pohrana privitaka
  • Automatske notifikacije za istek ugovora o radu, liječnički pregled, sanitarne dozvole

VIRGA Evidencija radnog vremena

Self-service omogućuje djelatniku ili voditelju jednostavan unos, ažuriranje i pregled podataka o prisutnosti djelatnika ili tima, što olakšava planiranje rasporeda djelatnika na radnim mjestima te ubrzava operativni postupak obračuna plaća HR odjela i računovodstva.

VIRGA Evidencija radnog vremena

Funkcionalnosti

  • Jednostavne i napredne evidencije radnog vremena
  • Veza između radnih smjena djelatnika, vrste rada te aktivnog kalendara
  • Automatski obračun plaća iz evidencije radnog vremena
  • Dnevno planiranje i evidencija ostvarenih sati
  • Mogućnost posudbe djelatnika
  • Automatizirana preraspodjela sati

VIRGA Obračun plaća

Omogućuje jednostavan postupak obračuna plaća uz minimalni trošak vremena, brzo i točno uz dostavu platnih listi djelatnicima putem e-mail-a ili online portala.

VIRGA Obračun plaća

Funkcionalnosti

  • Obračun plaća, drugog dohotka i ostalih primanja
  • Prijenos podataka iz evidencije radnog vremena djelatnika u obračun plaće
  • Oporezivi i neoporezivi primici
  • Izračun bonusa i stimulacija
  • Izrada SEPA datoteke za provođenje plaćanja prema provedenim obračunima 
  • Automatska priprema knjiženja za ERP VIRGA Finance
  • Raspodjela troškova u VIRGA Finance

VIRGA Kontroling plaće

Omogućuje jednostavnu i detaljnu kontrolu provedenog obračuna, kontrolu troškova plaća po različitim kriterijima te olakšava proces upravljanja troškovima.

VIRGA Kontroling plaće

Funkcionalnosti

  • Pregledi sati rada po različitim kriterijima
  • Excel ispisi plana i ostvarenja radnog vremena djelatnika
  • Tjedni pregledi planiranih i ostvarenih sati po danu i po djelatniku
  • Kontrolni ispisi za detaljnu analizu provednog obračuna
  • Kontrola podataka upisanih u matičnoj knjizi djelatnika kao osnova za obračun plaća
  • Usporedba plana i ostvarenja sati
  • Excel Wizard za ad-hoc izvještaje

VIRGA Kadrovi & Plaće ispunjava visoke zahtjeve upravljanja organizacijom timova u hotelima

 

  • DPS – Dnevno planiranje sati djelatnika po mjestu troška, mjestu zarade, radnom nalogu i radnom mjestu djelatnika. Djelatnici se u plan prihvaćaju automatski skupno, a omogućen je i pojedinačni prihvat djelatnika.  
  • DES – Dnevna evidencija sati za sve djelatnike unosom vremena od-do ili prihvaćanjem planiranog radnog vremena koje se nakon toga po potrebi korigira po osnovi ostvarenih radnih sati. Dnevna evidencija sati omogućuje prihvat i obradu podataka neovisno o planu i funkcionira kao neovisna cjelina.

Aplikacija VIRGA Evidencija radnog vremena integrirana je s vodećim sustavima za fizičku kontrolu ulaza u radne prostore.

VIRGA Cloud Kadrovi i Obračun plaća
integrabilni je dio VIRGA Cloud Finance sustava.

Napredne funkcionalnosti

Bolovanja

Učitavanje datoteka za HZZO, obračun bolovanja u plaći, izračun satnica

Godišnji odmori

Dodjela godišnjeg odmora po osnovama, planiranje i praćenje godišnjih odmora

Excel Wizard

Fleksibilna izrada i dijeljenje Excel izvještaja podataka o djelatnicima

VIRGA Kadrovi & Obračun plaća odabrale su brojne renomirane tvrtke

VIRGA Cloud rješenja u hotelijerstvu

VIRGA Finance u hotelima

Cloud program za računovodstvo i financije u hotelima.

VIRGA Kontroling (USALI)

Cloud aplikacija za odjel kontrolinga u hotelima u skladu sa zahtjevima USALI metodologije.

VIRGA Tenderi & Nabava

Cloud aplikacija za upravljanje planom nabave, tenderiranjem i provedbom nabave u hotelima.

VIRGA Mobilne zahtjevnice

Napredne aplikacije za upravljanje komunalnim društvima i javnim institucijama

Koristite sve prednosti VIRGA Cloud rješenja

Komplementarne VIRGA aplikacije

Finance

Supermarket

Sport & Fashion

Production

Production Light

Pekara

Veleprodaja

VIRGA USALI

Nabava i e-Bidding

ORACLE Data Visualization

ORACLE BI

DMS i EDI

Investicije

Najmovi

Upravljanje potraživanjima