TURIZAM I HOTELIJERSTVO
Osnovna sredstva
SKENERSKA APLIKACIJA ZA HOTELE
Skenerska aplikacija za osnovna sredstva – jednostavno, brzo i precizno upravljanje inventarom
Uz svakodnevne izazove u hotelskom poslovanju, učinkovito upravljanje osnovnim sredstvima može biti ključ za veću produktivnost i niže operativne troškove.
VIRGA OSA skenerska aplikacija za osnovna sredstva idealno je rješenje za hotele, omogućujući brzu i jednostavnu evidenciju, praćenje i upravljanje resursima kroz jednostavno skeniranje barkodova u stvarnom vremenu.
Zaboravite na zamornu papirologiju i nepotpunu evidenciju – OSA program osigurava da sve hotelske prostorije i operacije imaju odgovarajući pristup informacijama i podršci. Naš skenerski program pojednostavljuje svaki korak u upravljanju osnovnim sredstvima, omogućavajući vam da uložite više vremena u goste i manje vremena u operativne zadatke.
Skenerska aplikacija omogućava svakom odjelu unutar hotela da jednostavno skenira osnovna sredstva, brzo evidentira njihovo stanje i upravlja prijenosima i rashodima bez potrebe za papirnatom evidencijom.
Bez obzira na to radi li se o dnevnim operacijama kućanstva, odjelu nabave ili održavanja, podaci su uvijek dostupni u centraliziranom sustavu u stvarnom vremenu.
Funkcionalnosti
skenerske aplikacije za osnovna sredstva
Inventura
Uz pomoć skenerske aplikacije jednostavno pokrenite i dovršite inventuru. Skeniranjem inventara na lokacijama automatski popunjavajte inventurnu listu.
Privremeni ulaz i otprema
Uz pomoć aplikacije moguće je raditi privremeno zaprimanje osnovnih sredstava uz dodavanje inventarnog broja prije nego je osnovno sredstvo knjigovodstveno proknjiženo i otpremiti ga naknadno na finalnu lokaciju.
Rashodovanje i prijenos
Uz pomoć aplikacije moguće je jednostavno skenirati bar kod osnovnog sredstva, rashodovati ga ili prenijeti na drugu lokaciju, odnosno kadra.
Kontrola i knjiženje osnovnog sredstva
U bilo kojem trenutku, skeniranjem bar koda moguće je provjeriti naziv inventara, kojoj lokaciji ili kadru pripada.
Zašto odabrati VIRGA Skenersku aplikaciju OSA
Glavne prednosti
- Učinkovitost i preciznost – Automatizacijom unosa podataka eliminirate mogućnost pogrešaka i smanjujete vrijeme potrebno za evidenciju.
- Povećana produktivnost i uštede – Optimizirajte resurse hotela, smanjite nepotrebne troškove i usmjerite zaposlenike na važnije zadatke.
- Skalabilnost – Bez obzira na veličinu hotela, skenerska aplikacija prikladna je za praćenja inventara u manjem boutique hotelu i velikim hotelskim lancima.
Zašto odabrati VIRGA Skenersku aplikaciju OSA
Kontrola zaliha i lokacije
- Brza evidencija hotelskog inventara – VIRGA Skenerksa aplikacija za osnovna sredstva pojednostavljuje praćenje i ažuriranje inventara, omogućujući vam da u samo nekoliko klikova ažurirate stanje bilo kojeg sredstva u sustavu.
- Efikasno upravljanje prijenosima i rashodima – Olakšajte svakodnevne zadatke odjela za održavanje i jednostavnim prijenosima i evidentiranjem rashoda sredstava u jednom koraku.
- Kontrola pristupa i sigurnost podataka – Svaki korisnik koristi personalizirane kodove, osiguravajući maksimalnu zaštitu podataka i jasno praćenje odgovornosti u vašem hotelu.
Potpuna podrška poslovanju
Upravljanje osnovnim sredstvima nikad nije bilo jednostavnije!
Skenerska aplikacija za osnovna sredstva (OSA) donosi intuitivno i moćno rješenje za evidenciju, prijenos i knjiženje – sve putem skenera i mobilnih uređaja. Bez obzira na veličinu inventara, VIRGA Skenerska aplikacija za osnovna sredstva omogućuje potpunu kontrolu i uvid u stanje vaših resursa.
Uz OSA, inventure su brže i preciznije. Sva osnovna sredstva mogu se skenirati i pratiti putem centraliziranog sustava, uz potpunu sljedivost podataka. Prilikom prijenosa ili zaprimanja, podaci se automatski ažuriraju i dostupni su u svakom trenutku, bilo gdje.