TURIZAM I HOTELIJERSTVO

Osnovna sredstva

SKENERSKA APLIKACIJA ZA HOTELE

Skenerska aplikacija za osnovna sredstva – jednostavno, brzo i precizno upravljanje inventarom

VIRGA Cloud program u hotelijerstvu

Uz svakodnevne izazove u hotelskom poslovanju, učinkovito upravljanje osnovnim sredstvima može biti ključ za veću produktivnost i niže operativne troškove.

VIRGA OSA skenerska aplikacija za osnovna sredstva idealno je rješenje za hotele, omogućujući brzu i jednostavnu evidenciju, praćenje i upravljanje resursima kroz jednostavno skeniranje barkodova u stvarnom vremenu.

Zaboravite na zamornu papirologiju i nepotpunu evidenciju – OSA program osigurava da sve hotelske prostorije i operacije imaju odgovarajući pristup informacijama i podršci. Naš skenerski program pojednostavljuje svaki korak u upravljanju osnovnim sredstvima, omogućavajući vam da uložite više vremena u goste i manje vremena u operativne zadatke. 

Skenerska aplikacija omogućava svakom odjelu unutar hotela da jednostavno skenira osnovna sredstva, brzo evidentira njihovo stanje i upravlja prijenosima i rashodima bez potrebe za papirnatom evidencijom.

Bez obzira na to radi li se o dnevnim operacijama kućanstva, odjelu nabave ili održavanja, podaci su uvijek dostupni u centraliziranom sustavu u stvarnom vremenu. 

Funkcionalnosti
skenerske aplikacije za osnovna sredstva

Inventura

Uz pomoć skenerske aplikacije jednostavno pokrenite i dovršite inventuru. Skeniranjem inventara na lokacijama automatski popunjavajte inventurnu listu.

Privremeni ulaz i otprema

Uz pomoć aplikacije moguće je raditi privremeno zaprimanje osnovnih sredstava uz dodavanje inventarnog broja prije nego je osnovno sredstvo knjigovodstveno proknjiženo i otpremiti ga naknadno na finalnu lokaciju.

Rashodovanje i prijenos

Uz pomoć aplikacije moguće je jednostavno skenirati bar kod osnovnog sredstva, rashodovati ga ili prenijeti na drugu lokaciju, odnosno kadra.

Kontrola i knjiženje osnovnog sredstva

U bilo kojem trenutku, skeniranjem bar koda moguće je provjeriti naziv inventara, kojoj lokaciji ili kadru pripada.

Zašto odabrati VIRGA Skenersku aplikaciju OSA

Glavne prednosti

  • Učinkovitost i preciznost – Automatizacijom unosa podataka eliminirate mogućnost pogrešaka i smanjujete vrijeme potrebno za evidenciju. 
  • Povećana produktivnost i uštede – Optimizirajte resurse hotela, smanjite nepotrebne troškove i usmjerite zaposlenike na važnije zadatke. 
  • Skalabilnost – Bez obzira na veličinu hotela, skenerska aplikacija prikladna je za praćenja inventara u manjem boutique hotelu i velikim hotelskim lancima. 
Zašto odabrati VIRGA Skenersku aplikaciju OSA

Kontrola zaliha i lokacije

  • Brza evidencija hotelskog inventara – VIRGA Skenerksa aplikacija za osnovna sredstva pojednostavljuje praćenje i ažuriranje inventara, omogućujući vam da u samo nekoliko klikova ažurirate stanje bilo kojeg sredstva u sustavu.
  • Efikasno upravljanje prijenosima i rashodima – Olakšajte svakodnevne zadatke odjela za održavanje i  jednostavnim prijenosima i evidentiranjem rashoda sredstava u jednom koraku. 
  • Kontrola pristupa i sigurnost podataka – Svaki korisnik koristi personalizirane kodove, osiguravajući maksimalnu zaštitu podataka i jasno praćenje odgovornosti u vašem hotelu. 
Potpuna podrška poslovanju

Upravljanje osnovnim sredstvima nikad nije bilo jednostavnije!

Skenerska aplikacija za osnovna sredstva (OSA) donosi intuitivno i moćno rješenje za evidenciju, prijenos i knjiženje – sve putem skenera i mobilnih uređaja. Bez obzira na veličinu inventara, VIRGA Skenerska aplikacija  za osnovna sredstva omogućuje potpunu kontrolu i uvid u stanje vaših resursa.

Uz OSA, inventure su brže i preciznije. Sva osnovna sredstva mogu se skenirati i pratiti putem centraliziranog sustava, uz potpunu sljedivost podataka. Prilikom prijenosa ili zaprimanja, podaci se automatski ažuriraju i dostupni su u svakom trenutku, bilo gdje.

Otkrijte ostala VIRGA rješenja za hotelijerstvo

Tenderi & Nabava

Napredni Cloud program za planiranje nabave, tenderiranje i provedbu hotelske nabave.

Mobilne zahtjevnice

Napredna mobilna aplikacija za ospkrbu svih hotelskih lokacija robom i opremom.

Računovodstvo i financije

Cloud ERP program za računovodstvo i financije u hotelima.

Kadrovi i plaće

Cloud VIRGA program za upravljanje kadrovima, evidencijom rada i obračunom plaća u hotelima.

Iskoristite prednosti gotovih VIRGA programa

VIRGA ERP u drugim sektorima

Obračun plaća

Nabava i e-Bidding

USALI - izvješćivanje

Najmovi

Upravljanje potraživanjima

Investicije

Oracle Data Visualization

Oracle BI

DMS i EDI

Loyalty Hatch!