TURIZAM I HOTELIJERSTVO

VIRGA Mobilne zahtjevnice

Mobilna rješenja za hotele i kampove

Praktična aplikacija za jednostavno naručivanje namirnica i materijala u dinamičnim hotelskim operacijama.

VIRGA Cloud u hotelijerstvu

Olakšajte voditeljima kuhinja, restorana i barova proces naručivanja namirnica i opreme uz VIRGA Mobilne zahtjevnice.

VIRGA Mobilne zahtjevnice mobilna je aplikacija koja optimizira svakodnevne hotelske operacije opskrbe robom i opremom.

Uz pomoć mobilnog uređaja, kuhinje i barovi hotela, kao i domaćinstvo mogu brzo i efikasno izraditi zahtjevnice za hranu, piće, potrošni materijal, osnovna sredstva i sitni inventar.

Zaboravite na složene i dugotrajne procese naručivanja robe usmenim putem, brojnim porukama i e-mailovima – sada sve možete riješiti u nekoliko klikova i u pokretu, bez grešaka i nesporazuma.

VIRGA Mobilne Zahtjevnice su posebno osmišljene za hotele, s naglaskom na optimizaciju operativnih troškova u odjelima kao što su kuhinja, restorani, barovi i šankovi.

Od sada jednostavno pratite i naručujte sva potrebna sredstva i zalihe u pokretu, osiguravajući da svi odjeli budu uvijek dobro opskrbljeni.

Funkcionalnosti

Izrada zahtjevnica

Definiranje tipova zahtjevnica, kopiranje zahtjevnica i izrada predložaka iz istih, uređivanje i brisanje zahtjevnice.

Predlošci i brzi unos artikala

Izrada novog predloška, izrada predloška iz postojeće zahtjevnice, dodavanje artikala odabirom iz liste ili skeniranjem bar-koda

Narudžba iz zahtjevnica 

Automatsko slanje narudžbenica dobavljačima ili slanje zahtjevnica na centralno mapiranje za narudžbu dobavljaču.

Pregledi i statusi

Pregled statusa, otvorenih i zaključenih zahtjevnica i predložaka

Zašto odabrati VIRGA Mobilne Zahtjevnice?

Glavne prednosti

  • Mobilnost i fleksibilnost: Kreiranje zahtjevnica postalo je moguće bilo gdje i bilo kada, što štedi vrijeme i ne odvraća djelatnika od primarnog posla
  • Digitalizacija i automatizacija: Skeniranje proizvoda putem mobilne kamere, pretraga artikala kroz filtere ili korištenje unaprijed definiranih predložaka olakšava i ubrzava rad.
  • Praćenje statusa zahtjevnice u stvarnom vremenu: Od trenutka kreiranja zahtjevnice, do narudžbe i isporuke, sve je transparentno i dostupno za pregled na mobilnoj aplikaciji.
  • Brži i učinkovitiji proces naručivanja: Omogućite svojim timovima da izravno putem mobilnog uređaja kreiraju i šalju zahtjevnice, eliminirajući nepotrebne korake u komunikaciji.
VIRGA Mobilne zahtjevnice

Optimizirajte opskrbni lanac namirnicama i opremom u svim hotelskim odjelima

  • Kuhinja
  • Restorani i barovi
  • Recepcije
  • Domaćinstva
  • SPA & Wellness / Sport & Animacija
  • MICE / Poslovnog centra
  • Tehničke službe
  • Upravni i administrativni odjeli
Potpuna podrška poslovanju

Prednosti korištenja VIRGA Zahtjevnica

  • Dio su All-In-One ERP sustava za najvažnije back office operacije hotela
  • Kao Self-service aplikacija optimizira upravljanje lancem opskrbe u hotelu
  • Jednostavan i brz on-boarding proces za sve odjele hotela
  • Implementaciju provodi tim stručnjaka iz područja hotelske nabave i upravljanja resursima

Otkrijte ostala VIRGA rješenja za hotelijerstvo

VIRGA Tenderi & Nabava

Napredna Cloud aplikacija za planiranje nabave, tenderiranje i provedbu hotelske nabave.

VIRGA Finance

Cloud ERP aplikacija za računovodstvo i financije u hotelima.

VIRGA Kontroling (USALI)

Cloud VIRGA Kontroling aplikacija bazirana na USALI metodi za hotelsku industriju.

VIRGA Kadrovi i plaće

Cloud VIRGA aplikacija za upravljanje kadrovima, evidencijom rada i obračunom plaća u hotelima.

Iskoristite prednosti gotovih VIRGA rješenja

VIRGA aplikacije u drugim sektorima

Obračun plaća

Nabava i e-Bidding

USALI - izvješćivanje

Najmovi

Upravljanje potraživanjima

Investicije

Oracle Data Visualization

Oracle BI

DMS i EDI

Loyalty Hatch!