TURIZAM I HOTELIJERSTVO
VIRGA Mobilne zahtjevnice
Mobilna rješenja za hotele i kampove
Praktična aplikacija za jednostavno naručivanje namirnica i materijala u dinamičnim hotelskim operacijama.
Olakšajte voditeljima kuhinja, restorana i barova proces naručivanja namirnica i opreme uz VIRGA Mobilne zahtjevnice.
VIRGA Mobilne zahtjevnice mobilna je aplikacija koja optimizira svakodnevne hotelske operacije opskrbe robom i opremom.
Uz pomoć mobilnog uređaja, kuhinje i barovi hotela, kao i domaćinstvo mogu brzo i efikasno izraditi zahtjevnice za hranu, piće, potrošni materijal, osnovna sredstva i sitni inventar.
Zaboravite na složene i dugotrajne procese naručivanja robe usmenim putem, brojnim porukama i e-mailovima – sada sve možete riješiti u nekoliko klikova i u pokretu, bez grešaka i nesporazuma.
VIRGA Mobilne Zahtjevnice su posebno osmišljene za hotele, s naglaskom na optimizaciju operativnih troškova u odjelima kao što su kuhinja, restorani, barovi i šankovi.
Od sada jednostavno pratite i naručujte sva potrebna sredstva i zalihe u pokretu, osiguravajući da svi odjeli budu uvijek dobro opskrbljeni.
Funkcionalnosti
Izrada zahtjevnica
Definiranje tipova zahtjevnica, kopiranje zahtjevnica i izrada predložaka iz istih, uređivanje i brisanje zahtjevnice.
Predlošci i brzi unos artikala
Izrada novog predloška, izrada predloška iz postojeće zahtjevnice, dodavanje artikala odabirom iz liste ili skeniranjem bar-koda
Narudžba iz zahtjevnica
Automatsko slanje narudžbenica dobavljačima ili slanje zahtjevnica na centralno mapiranje za narudžbu dobavljaču.
Pregledi i statusi
Pregled statusa, otvorenih i zaključenih zahtjevnica i predložaka
Zašto odabrati VIRGA Mobilne Zahtjevnice?
Glavne prednosti
- Mobilnost i fleksibilnost: Kreiranje zahtjevnica postalo je moguće bilo gdje i bilo kada, što štedi vrijeme i ne odvraća djelatnika od primarnog posla
- Digitalizacija i automatizacija: Skeniranje proizvoda putem mobilne kamere, pretraga artikala kroz filtere ili korištenje unaprijed definiranih predložaka olakšava i ubrzava rad.
- Praćenje statusa zahtjevnice u stvarnom vremenu: Od trenutka kreiranja zahtjevnice, do narudžbe i isporuke, sve je transparentno i dostupno za pregled na mobilnoj aplikaciji.
- Brži i učinkovitiji proces naručivanja: Omogućite svojim timovima da izravno putem mobilnog uređaja kreiraju i šalju zahtjevnice, eliminirajući nepotrebne korake u komunikaciji.
VIRGA Mobilne zahtjevnice
Optimizirajte opskrbni lanac namirnicama i opremom u svim hotelskim odjelima
- Kuhinja
- Restorani i barovi
- Recepcije
- Domaćinstva
- SPA & Wellness / Sport & Animacija
- MICE / Poslovnog centra
- Tehničke službe
- Upravni i administrativni odjeli
Potpuna podrška poslovanju
Prednosti korištenja VIRGA Zahtjevnica
- Dio su All-In-One ERP sustava za najvažnije back office operacije hotela
- Kao Self-service aplikacija optimizira upravljanje lancem opskrbe u hotelu
- Jednostavan i brz on-boarding proces za sve odjele hotela
- Implementaciju provodi tim stručnjaka iz područja hotelske nabave i upravljanja resursima
Kako smo našim korisnicima pomogli i što oni misle!
• Eliminirali smo suvišne poslovne korake i ubrzali operativni rad svih odjela
• Omogućili digitalizaciju i bolju povezanost dislociranih turističkih objekata
• Eliminirali ručno knjiženje izlaznih dokumenata iz misH u računovodstvene knjige VIRGA Finance
• Omogućili praćenje rezultata i pravovremeno izvješćivanje