NABAVA U HOTELIJERSTVU

NABAVA U HOTELIMA

Napredni Cloud program za nabavu u turizmu i hotelijerstvu

Pogledaj video

Nabaviti pravi proizvod, po pravoj cijeni, u pravo vrijeme ključni su elementi uspjeha Vašeg hotela.

Cloud program VIRGA Nabava dostupna je u različitim paketima za male, srednje i velike hotelske kuće.

Uz napredne funkcionalnosti planiranja, online prikupljanja ponuda i ugovaranja, ostanite u koraku s hotelskim trendovima upravljanja nabavom u vrlo dinamičnim i sezonalno specifičnim uvjetima.

VIRGA Nabava & Tenderiranje je software prilagođen rastućim hotelskim tvrtkama koje žele uspješno upravljati planovima i realizacijom operativnih i investicijskih nabava, centralizirano, po organizacijskim jedinicama ili projektima te na vrijeme reagirati kod negativnih odstupanja.

Funkcionalnosti
Nabava & Tenderiranje

Plan i budžet hotelske nabave

Izrada i budžetiranje planova nabave hotela
Povezivanje planova nabave s financijskim planovima
Definiranje mjesečnih ili godišnjih financijskih limita po profitnim centrima hotela
Definiranje izvora financiranja

Tenderiranje & Online aukcija

Priprema i objava digitalnih natječaja po grupama nabave
Definicija preduvjeta za ocjenjivanje ponuditelja po svakom natječaju

Online prikupljanje i ocjenjivanje ponuda

Pregled ponuda ponuditelja prije ili nakon proteka roka predaje ponude
Praktični procesi analize, ocjenjivanje i odabira najboljih ponuditelja i ponuda

Ugovaranje i izrada nabavnih cjenika

Izrada ugovora za robu i usluge iza hotele
Automatska izrada cjenika po dobavljačima i grupama artikala i usluga

Operativni zahtjevi  i nabava

Prikupljanje zahtjevnica iz organizacija i mapiranje
Centralizirano i decentralizirano naručivanje po aktivnim cjenicima i budžetu

Analiza nabave u hotelima

Pouzdani sustav nabave prema aktivnim cjenicima
Kontrola izvršenja plana nabave uz mogućnost korekcije budžeta

Benefiti VIRGA Nabava & Tenderiranje

All-in-One program za hotele

Specijalizirano rješenje za nabavu u hotelima nudi povezane procese od plana i budžeta preko tenderiranja, objave tendera, prikupljanja ponuda i ugovaranja primjenom portala za dobavljače VIRGA E-Bidding. Integrirano je s VIRGA sustavima za računovodstvo i financije, investicije, materijalno poslovanje, osnovna sredstva i sitni inventar.

Financijske uštede kroz sustavno upravljanje nabavom

Maksimalne uštede u nabavi kroz kontrole uvjeta nabave, naručivanje i zaprimanje na razini artikla i usluge, količina i cijena.

Transparentnost

Tržišna ravnopravnost za pozvane ponuditelje bez mogućnosti uvida u ponude prije isteka roka natječaja. Realizacija nabave i ulaza robe provodi se u skladu s aktivnim cjenicima i ugovorima.

 

Ušteda vremena

Jednom pripremljeni planovi, budžeti i nabavni cjenici olakšavaju svakodnevni operativni rad zahtjevnica (trebovanja) i naručivanja robe i usluga tijekom sezone.

VIRGA eBidding za online natječaje

Self-service portal za ponuditelje za digitalnu predaju ponuda. VIRGA eBidding hotelu ubrzava postupak i smanjuje troškove prikupljanja i ocjenjivanja ponuda te odabira najpovoljnijih dobavljača.

Koristi se u hotelima za velike godišnje tendere te kratkročne, dnevne ili tjedne  natječaje, primjerice za voće i povrće.

Nabava

VIRGA procesi u hotelskoj nabavi

Proces 1 – Planirajte Vašu nabavu

  • Definiranje proizvoda i artikala, radova i usluga
  • Definiranje predmeta nabave
  • Izrada odjelnih planova po vrstama (plan sitnog inventara, osnovnih sredstava, materijala i robe,  potrošnog materijala)
  • Izrada glavnog plana nabave
  • Povezivanje planova nabave s financijskim planovima
  • Definiranje mjesečnih ili godišnjih financijskih limita po profitnim centrima

Proces 2 – Priprema i provedba nadmetanja (tenderiranje)

  • Definiranje kriterija za odabir najpovoljnijeg ponuđača
  • Definiranje vrsta postupka/natječaja (otvoreni, pozivni, pregovarački)
  • Definiranje načina nabave (elektronička dražba, okvirni sporazum, ugovor)
  • Definiranje uvjeta sposobnosti ponuđača

Proces 3 – Prikupljanje ponuda i ocjenjivanje

  • Definiranje tehničkih sposobnosti za natječaj (atesti, certifikati, garancije)
  • Izrada podloga i grupa za tenderiranje
  • Pokretanje postupka nabave (natječaj)
  • Prikupljanje ponuda ponuđača (učitavanje elektronske dokumentacije / web sučelje preko kojeg dobavljač sam upisuje podatke direktno u bazu – e-Bidding sustav)
  • Ocjenjivanje i usporedba ponuda
  • Odabir dobavljača, izrada ugovora i cjenika iz ponude

Proces 4 – Praćenje realizacije

  • Praćenje realizacije po formiranim planovima i potpisanim ugovorima.
  • Sustav ocjenjivanja dobavljača kroz objektivne kriterije, ali i mogućnost evidencije subjektivnih ocjena dobavljača.
  • Sustav izvještavanja kroz rekapitulacije i preglede omogućuje jednostavan uvid u sve provedene aktivnosti i ostvarene financijske efekte

Otkrijte
VIRGA Mobilne Zahtjevnice

Optimizirajte svakodnevne hotelske operacije u sklopu nabave. Uz pomoć mobilnog uređaja,  kuhinje, barovi kao i domaćinstvo hotela mogu brzo i efikasno izraditi zahtjevnice za hranu, piće, potrošni materijal, osnovna sredstva i sitni inventar.

 

Zaboravite na nepraktične i nepouzdane procese zahtijevanja resursa putem usmenih zahtjeva, poruka ili e-mailova – sada sve možete riješiti u nekoliko klikova i u pokretu, bez grešaka i nesporazuma.

Mobilne zahtjevnice
Zašto odabrati VIRGA Cloud e-Nabava

Glavne prednosti

  • All-in-one aplikacija u Cloud-u s modulima za financije i materijalno poslovanje
  • Prilagođeno je potrebama hotelskog sektora
  • Podrška tima stručnjaka iz područja nabave tijekom implementacije i rada u programu
  • eBidding Self-service portal za ponuditelje i dobavljače
  • Analitika za detekciju nesukladnosti i statusa izvršenja plana nabave
  • Zaštita podataka – pouzdani podaci zaštićeni su pravima pristupa

VIRGA Cloud ERP rješenja u hotelijerstvu

VIRGA Mobilne zahtjevnice

Mobilno rješenje za izradu zahtjevnica u hotelima

VIRGA Finance

Cloud rješenje za računovodstvo i financije u hotelima

VIRGA Kadrovi i plaće

Cloud ERP aplikacija za upravljanje kadrovima i plaćama u hotelima

Gotova rješenja za ključne djelatnosti

VIRGA ERP Multi Industry platforma

Investicije

Računovodstvo i financije

Obračun plaća

Production

Charter Management

Veleprodaja

Supermarket

Sport & Fashion

Oracle Data Visualization

Oracle BI

DMS i EDI

Virga USALI

Najmovi

Upravljanje potraživanjima