Riješite se suvišnih koraka, digitalizirajte Vaše procese i rastite još brže uz pomoć VIRGA aplikacija. Rezultati primjene naših ERP rješenja su rasterećenje radnih mjesta od suvišnog operativnog rada u cilju povećanja profitabilnosti i rasta poslovnih prihoda. Unaprijedili smo poslovanje ključnih odjela brojnih renomiranih kompanija.
KOMPLEMENTARNI PAKETI
VIRGA Nabava & ebidding
VIRGA Cloud programski sustav za suvremena radna mjesta odjela nabave.
Upravljajte nabavom za neograničen broj organizacija sa bilo kojeg mjesta uz program VIRGA Nabava i E-bidding
Namijenjena je rastućim tvrtkama koje žele uspješno upravljati planovima i realizacijom operativnih i investicijskih nabava po organizacijskim jedinicama ili projektima te na vrijeme reagirati kod negativnih odstupanja.
Mogućnosti
programa
Plan nabave i tenderiranje
Izrada plana i raspisivanje natječaja
Prikupljanje ponuda
Ugovoranje nabave
Naručivanje
Zaprimanje i likvidatura
Plaćanje
Redovne nabave po okvirnim sporazumima
Nabava manje vrijednosti
Prikupljanje ponuda
Naručivanje
Zaprimanje i likvidatura
Plaćanje
Korak 1 – Planirajte Vašu nabavu
- Definiranje robe, radova i usluga
- Definiranje predmeta nabave
- Izrada odjelnih planova po vrstama (plan sitnog inventara, osnovnih sredstava, materijala i robe, potrošnog materijala)
- Izrada glavnog plana nabave
- Povezivanje planova nabave s financijskim planovima
- Definiranje mjesečnih ili godišnjih financijskih limita po profitnim centrima
- Definiranje izvora financiranja
Korak 2 – Priprema i provedba nadmetanja (tenderiranje)
- Definiranje kriterija za odabir najpovoljnijeg ponuđača
- Definiranje vrsta postupka/natječaja (otvoreni, pozivni, pregovarački)
- Definiranje načina nabave (elektronička dražba, okvirni sporazum, ugovor)
- Definiranje uvjeta sposobnosti ponuđača
Korak 3 – Prikupljanje ponuda i ocjenjivanje
- Definiranje tehničkih sposobnosti za natječaj (atesti, certifikati, garancije)
- Izrada podloga i grupa za tenderiranje
- Pokretanje postupka nabave (natječaj)
- Prikupljanje ponuda ponuđača (učitavanje elektronske dokumentacije / web sučelje preko kojeg dobavljač sam upisuje podatke direktno u bazu – e-Bidding sustav)
- Ocjenjivanje i usporedba ponuda
- Odabir dobavljača, izrada ugovora i cjenika iz ponude
Korak 4 – Praćenje realizacije
- Praćenje realizacije po formiranim planovima i potpisanim ugovorima.
- Sustav ocjenjivanja dobavljača kroz objektivne kriterije, ali i mogućnost evidencije subjektivnih ocjena dobavljača.
- Sustav izvještavanja kroz rekapitulacije i preglede omogućuje jednostavan uvid u sve provedene aktivnosti i ostvarene financijske efekte
Zašto odabrati VIRGA Cloud e-Nabava
Glavne prednosti
- Online All-in-one platforma za budžetiranje, tenderiranje, nabavu i praćenje statusa proračuna
- Cloud aplikacija za neograničen broj tvrtki, organizacija i istovremenih operatera
- Skalabilnost prava operatera za uvid i rad nad podatcima
- Centralna baza podataka i analiza
- Intergrirana ERP aplikacija za investicije, održavanje, računovodstvo i financije
Dodatne pogodnosti
Transparentnost
Potpuni pregled na planiranim budžetom, prikupljanim ponudama sklopljenim i realiziranim ugovorima i narudžbama
Integralnost
Sveobuhvatno planiranje i realizacije nabave za više odjela, organizacija i projekata s vezom na VIRGA module Investicija, računovodstva i financija
Automatizacija
Automatizirani i međusobno povezani procesi tenderiranja, raspisa natječaja, prikupljanja ponuda i ugovaranja primjenom partner portala E-Bidding
Uštede
Maksimalne uštede u nabavi kroz kontrola uvjeta naručivanja i zaprimanja na razini artikla i usluge, količina i cijena.
ERP VIRGA Cloud Finance odabralo je više od 300 Tvrtki korisnika u Hrvatskoj i regiji
Otkrijte u kojim sektorima:
Trgovina
Unaprijeđenje prodaje i povećanje profitabilnosti u maloprodaji, veleprodaji i skladišnom poslovanju
Turizam
Upravljanje turističkim djelatnostima, hotelskim lancem, turističkim kapacitetima i sadržajima
Komunalne djelatnosti
Napredne aplikacije za upravljanje komunalnim društvima i javnim institucijama