Trgovina i skladišno poslovanje

Supermarket

Otvara vrata Vaše trgovine u nekoliko koraka

Poslovna aplikacija za trgovce robom široke potrošnje koji žele centralno upravljati nabavom, logistikom, prodajom i pratiti prodajne rezultate trgovina

Upravljajte Vašim trgovinama

sa bilo kojeg mjesta

Riješite se suvišnih koraka, digitalizirajte Vaše procese i rastite još brže uz pomoć VIRGA Supermarket aplikacije.

Cloud aplikacija VIRGA Supermarket omogućava transparentnost i kontrolu rada dislociranih poslovnica, inventuru te praćenje nabave i prodaje.

Vaše trgovine mogu samostalno izvršavati svakodnevnih aktivnosti poput zaprimanja robe iz centrale ili od dobavljača, slanja robe međuskladišnicom u druge poslovnice, praćenja zaliha u svojoj i drugim trgovinama, printanja poličnih etiketa i naljepnica, te organiziranja i provođenja ad-hoc ili godišnje inventure.

Primjenom ručnih skenera i mobilnih VIRGA aplikacija baziranih na bar kod tehnogiji ERP VIRGA aplikacija je tvrtkama ubrzala procese zaprimanja robe, prodaje i inventure te značajno smanjila broj pogrešaka.

Kao lokalizirano rješenje u 5* zemalja regije VIRGA Cloud Supermarket omogućava brzu ekspanziju Vaše kompanije u zemlji i inozemstvu. VIRGA Supermarket optimalna je Cloud aplikacija za rastuće tvrtke s maloprodajnim lancem trgovina.

*Hrvatska, Srbija, Slovenija, Bosna i Hercegovina, Crna Gora

Zašto odabrati VIRGA Cloud Supermarket:

Glavne prednosti

  • All-in-one platforma za maloprodajne lance i kvartovske trgovine robom široke potrošnje
  • Cloud aplikacija za neograničen broj poslovnica i naplatnih mjesta
  • Centralno upravljanje prodajnim mjestima, uvjetima nabave i prodaje
  • Centralna baza podataka i analiza
  • Integrirani digitalni program vjernosti Hatch!
  • Intergrirane mobilne aplikacije za prodaju i upravljanje robom
Potpuna podrška poslovanju

Funkcionalnosti uključuju

  • Šifrarnici artikala, dokumenata, skladišta, nabave i prodaje
  • Nabava – narudžbe, primke i povrati – izvješća
  • Praćenje zaliha – izvješća
  • Prodaja, maloprodaja i veleprodaja iz maloprodaje, izvješća
  • VIRGA POS blagajna
  • Inventure
  • Izrade naljepnica, etiketa i deklaracija
  • Izvještajni sustav

VIRGA Retail – Video upute

Kome je namijenjen ERP VIRGA Cloud Supermarket?

Za rastuće poslovanje

  • Tvrtkama koje imaju jednu ili više dislociranih maloprodajnih poslovnica
  • Trgovinama koje robu naručuju od dobavljača i sa centralnog skladišta
  • Voditeljima trgovina koji žele pametno upravljati asortimanom trgovine
  • Trgovinama koje su prodajno orijentirane i žele optimizirati svoje zalihe
Prilagodite Virgu svojem poslovanju

Komplementarni paketi za VIRGA Supermarket

Loyalty Hatch!

DMS i EDI

WMS

Računovodstvo

Obračun plaća

Reports

Mobilna prodaja

Mobilna inventura

Nabava i e-Bidding

Oracle Data visualization

Oracle BI

Oracle EPM

Investicije

Upravljanje potraživanjima

Najmovi

Otkrij ostale VIRGA aplikacije

Ugostiteljstvo

Cloud ERP aplikacija s naprednim POS kasa programom za restorane i kafe barove

Sport & Fashion

Cloud ERP aplikacija s naprednim POS kasa programom za hobby, sport i trgovine odjeće i obuće na neograničenom broju prodajnih mjesta

Veleprodaja

ERP za napredno upravljanje nabavom i distribucijom robe