TURIZAM I HOTELIJERSTVO

Cloud VIRGA Travel Agency

Knjigovodstvo za agencijsko poslovanje

VIRGA Cloud Travel agency backoffice praktična je i specijalizirana aplikacija za turističke agencije koje se bave organizacijom evenata, izleta i transfera te grupnih putovanja.

Upravljajte Vašom agencijom

i aranžmanima sa bilo kojeg mjesta

Hrvatske turističke agencije vrlo se često susreću s mukotrpnom administracijom koju moraju slijediti u formiranju i provedbi paket aranžmana te ih na odgovarajući način evidentirate u računovodstvenim knjigama.

Upravo je cilj VIRGA Cloud TravelAgency aplikacije olakšati administraciju agencije kako bi njezini djelatnici bili primarno fokusirani na na turističku djelatnosti.

VIRGA Cloud Travelagencybackoffice aplikacija omogućila je jednostavno planiranje troškova i prihoda svakog paket aranžmana po svakoj uključenoj usluzi, kalkulaciju očekivane stope marže i jednostavno knjiženje u računovodstvene knjige.

VIRGA Cloud Travel Agency  je centralna aplikacija koju će Vaši djelatnici svakodnevno koristiti za svoj operativni rad. Međusobno povezani alati će vlasnicima, menadžerima i suradnicima pružiti izvanredno iskustvo poslovanja.

Odjel računovodstva i kontrolinga te Uprava uz pomoć VIRGA Cloud TravelAgency aplikacije pravovremeno dobiva pouzdane podatke iz odjela komercijale te ih kroz niz automatiziranih procedura efikasno i ispravno evidentira za potrebe praćenja naplate, obračuna poreza i redovnog  praćenja profitabilnosti.

Mogućnosti
aplikacije

Fakturiranje

Kalkulacija paket aranžmana i agencijsko fakturiranje u ulozi organizatora putovanja ili posrednika

Upravljanje i kontroling

Upravljački informacijski sustav za upravljanje turističkim objektima

Web shop integracija

Online prodaja izleta i ulaznica te automatsko izdavanje računa i fiskalizacija

Virga finance

Kompletno računovodstvo i financije, kadrovska evidencija i obračun plaća u Cloudu – integrirano sa MisH

Zašto odabrati VIRGA Cloud Travel agency backoffice?

Glavne prednosti

  • All-in-one platforma za backoffice turističke agencije, računovodstvo i financije, upravljanje kadrovima i izvješćivanje
  • Cloud aplikacija za neograničen broj različitih firmi, dislociranih objekata i naplatnih mjesta
  • Centralno upravljanje troškovima i prihodima
  • Centralna baza podataka i analiza
Potpuna podrška poslovanju

Funkcionalnosti uključuju

  • Evidentiranje i praćenje prihoda i rashoda po paket aranžmanu
  • Kalkulacija po PPO-u – posebnom postupku oporezivanja
  • Integracija na Web shop – prodaju i fiskalizacija
  • Izdavanje faktura i maloprodajnih računa
  • Računovodstvo i financije
  • Platni promet
Kome je namijenjen ERP VIRGA Cloud Travel Agency?

Turističkim organizatorima i posrednicima

  • Agencijama, organizatorima paket aranžmana
  • Posrednicima turističkih usluga u ime i za račun treće osobe
  • Agencijama koje imaju veliki broj obračuna po posebnom postupku oporezivanja
  • Turističkim agencijama koje se bave prodajom i organizacijom izleta i evenata
  • Knjigovodstvenim servisima koji su se specijalizirali za turističku djelatnost
Iskoristite pametna VIRGA rješenja za Vaše poslovanje

Komplementarne VIRGA aplikacije:

Obračun plaća

Osnovna sredstva i sitni inventar

Nabava i e-Bidding

Najmovi

Upravljanje potraživanjima

Investicije

Oracle Data visualization

Oracle BI

DMS i EDI

Loyalty Hatch!

Otkrij ostale VIRGA aplikacije

Charter Management

Cloud ERP aplikacija za yacht charter flotom i charter management.

MisH Hospitality

Cloud ERP aplikacija za upravljanje hotelima i turističkim objektima.

Sport & Fashion

Cloud ERP aplikacija maloprodajnu rpbe široke potrošnje – hobby oprema, sport, odjeća i obuća