TURIZAM I HOTELIJERSTVO

VIRGA Yacht servis

Cloud aplikacija za Yacht servise i trgovine nautičkom opremom

VIRGA Yacht servis je Cloud aplikacija za praćenje servisiranja plovila i prodaju nautičke opreme.

Nova VIRGA Cloud aplikacija dostupna na desktop uređajima

za jednostavan početak poslovanja.

Riješite se suvišnih koraka, digitalizirajte Vaše procese i rastite još brže uz pomoć VIRGA Yacht Servis Cloud aplikacije.

Aplikacija je namijenjena tvrtkama koje žele uspješno upravljati radnim nalozima i obračunom troškova i prihoda održavanja i servisiranja plovila, jednostavno izvješćivati i fakturirati redovne i interventne radove.

U integraciji sa specijaliziranim VIRGA Charter Management sustavom, VIRGA Yacht Servis predstavlja jedinstvenu poslovnu IT platformu za tvrtke u nautičkom turizmu.

Cloud aplikacija VIRGA Yacht Servis omogućava transparentnost i kontrolu utrošenog materijala i usluga na plovilima, te jednostavno prefakturiranje troškova za pravovremenu naplatu.

Voditelji servisa mogu samostalno izvršavati svakodnevnih aktivnosti poput zaprimanja robe iz vlastite trgovine, centrale ili od dobavljača, slanja robe međuskladišnicom u druge poslovnice, evidentirati radove i utrošak materijala na plovilima te izvršiti ad-hoc i godišnje inventure.

Primjenom ručnih skenera i mobilnih VIRGA aplikacija baziranih na bar kod tehnogiji ERP VIRGA aplikacija je tvrtkama ubrzala procese zaprimanja robe i inventure te tako značajno smanjila broj pogrešaka.

Mogućnosti
aplikacije

Ponude i kalkulacije radova

Izradite brze ponude i narudžbe kupaca i pretvorite u radne naloge.

Nabava i razduženje robe

Zaprimanje i razduživanje materijala iz trgovine ili sa skladišta radionice.

Radni nalozi

Evidentiranje radova i utrošenog materijala

Fakturiranje i analitika

Brza izrada i naplata gotovinskog i veleprodajnog računa. Detaljna analitika statusa naloga.

Zašto odabrati VIRGA Yacht Servis

Glavne prednosti

  • All-in-one platforma za servisne radove plovila i prodaju nautičke opreme
  • Cloud aplikacija za neograničen broj dislociranih lokacija, radionica i naplatnih mjesta
  • Centralno upravljanje troškovima i prihodima
  • Centralna baza podataka i analiza
  • Integrirane mobilne aplikacije za zaprimanje robe i inventure materijala
  • Integrirana aplikacija za Charter Management
Potpuna podrška poslovanju

Funkcionalnosti uključuju

  • Šifrarnici sirovina, vlastitih i vanjskih usluga, dokumenata, skladišta, nabave i prodaje
  • Nabava – narudžbe, primke i povrati – izvješća
  • Praćenje zaliha i inventure – izvješća
  • Evidencija utrošenog materijala i usluga  – radni nalozi
  • Prodaja i naplata usluga, maloprodaja i veleprodaja iz maloprodaje
Dodatne pogodnosti

Integrirani Booking Manager

Booking Manager je u integraciji s VIRGA Finance+ sustavom vodeće rješenje za čarter kompanije koje žele optimizirati svakodnevne procese i pojačati svoj položaj na vrlo zahtjevnom yacht-charter tržištu.

Uz Booking Manager i VIRGA Charter Management uspjeh je zajamčen kroz automatizaciju rezervacijskog procesa i obrade važnih podataka, praćenjem gostiju i retargetiranjem te točnim i pravovremenim poslovnim izvješćima.

Prilagodite Virgu svojem poslovanju

Komplementarni paketi za VIRGA Yacht Servis

Loyalty Hatch!

DMS i EDI

Upravljanje potraživanjima

Računovodstvo

Obračun plaća

Mobilna inventura

Najmovi

Nabava i e-Bidding

Investicije

Oracle Data visualization

Oracle BI

Oracle EPM

Otkrij ostale VIRGA aplikacije

VIRGA Charter Management

Cloud aplikacija je za upravljanje yacht charter flotom u nautičkom turizmu.

Supermarket

Poslovna aplikacija za male i velike trgovce robom široke potrošnje.

Veleprodaja

ERP za napredno upravljanje nabavom i distribucijom robe